Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ereshko A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Sotnikov Y. 
Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer [Електронний ресурс] / Y. Sotnikov, A. Ereshko // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_4_10
Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. Розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. Викладено методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнес- середовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наведено практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнес-аналітики для різних галузей економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.145 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ereshko A. 
Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives [Електронний ресурс] / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4
Розглянуто проблему маркетингових досліджень, їх становлення та сучасні тенденції за умов інформаційно-технологічної революції на території України. На підставі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел висвітлено розвиток маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень за умов можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведено основні переваги їх використання, та подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.536 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського