Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ereshko A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Sotnikov Y. Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer [Електронний ресурс] / Y. Sotnikov, A. Ereshko // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_4_10 Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. Розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. Викладено методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнес- середовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наведено практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнес-аналітики для різних галузей економіки.
| 2. |
Ereshko A. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives [Електронний ресурс] / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4 Розглянуто проблему маркетингових досліджень, їх становлення та сучасні тенденції за умов інформаційно-технологічної революції на території України. На підставі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел висвітлено розвиток маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень за умов можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведено основні переваги їх використання, та подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
|
|
|